Populære linker


Varemerker

Alle varemerker

Kategorier

Produktet er lagt i handlekurven.
Produktet er lagt i handlekurven.

Köpvillkor

Kjøpsvilkår

Generelt

Kundeservicen vår er i dag på svensk. Happyyachting.no startet i 2020, vår svenske butikk ble grunnlagt i 2012.

Happyyachting.no selger varer via internett til privatpersoner og selskaper i Norge med person- eller organisasjonsnummer. For å handle hos oss må du være fylt 18 år og ha gyldig norsk legitimasjon (for å kunne hente pakken). Hvis du er under 18 år, må du ha samtykke for ditt kjøp fra en som er over 18. Vi selger for øyeblikket ikke varer til kunder på Svalbard.

 

Bestillinger

Bestillinger gjøres på vår nettside www.happyyachting.no. Ved spørsmål om bestilling eller produkt, vennligst kontakt kundeservice på [email protected] Ved å trykke Fullføre Kjøp godtar du våre kjøpsbetingelser og samtykker i at relevant kundedata som navn, leveringsinformasjon m.m. registreres i vårt kunderegister.

 

Personvern

I forbindelse med din registrering og / eller bestilling, godtar du at vi lagrer og bruker personlig informasjon for å kunne tilby ordinær kundeservice. All informasjon holdes konfidensielt og håndteres ift gjeldende lover og regler. Du har til enhver tid rett til å motta og slette all informasjonen som vi har registrert om deg.

Informasjonen du oppgir om deg selv, brukes av Happyyachting.no for kundeoppfølging, levering og betaling. Informasjon overføres ikke til tredjepart uten ditt aktive samtykke. For å abonnere på vårt nyhetsbrev er det et krav at det skal være etter et aktivt samtykke. Du kan når som helst avmelde deg fra nyhetsbrevet via linken nederst i hvert nyhetsbrev vi sender ut.

Vi forbeholder oss retten til å kansellere bestillinger som inneholder uriktig personlig informasjon og / eller hvor mislighold/svindel mistenkes.

Les mer her

 

Betalning

Når du handler hos Happyyachting.no godtar du at Klarna behandler dine personlige opplysninger. Klarna håndterer alle betalingene våre. Fakturaen sendes samtidig som vi sender bestillingen din. Om forfallsdatoen på fakturaen har passert gjelder et gebyr på 70 NOK.

Vi aksepterer VISA og MasterCard utstedt i Norge. Det er ingen kortgebyr.

Til Klarnas vilkår.

 

Priser og produktbilder

Alle priser er oppgitt i norske kroner, inkludert moms og toll. Eventuelle fraktkostnader tilkommer avhengig av fraktalternativet du velger når du bestiller og vises i kassen før du godkjenner din bestilling.

Produktbildene i nettbutikken kan avvike noe på form, farge og tekniske detaljer, litt avhengig av bildematerialet som er gjort tilgjengelig for oss fra ulike leverandører. Det står normalt beskrevet i produkt-teksten dersom produktbildet er noe annerledes enn produktet som sendes.

Happyyachting.no forsøker alltid å gi så riktig informasjon om produkter og priser som mulig. Vi tar forbehold om at skrive/trykk-feil kan oppstå og forbeholder oss retten til å løpende holde produktinformasjon oppdatert og korrigere avvik fortløpende. Feilprising forekommer i de fleste nettbutikker og vi forholder oss til retningslinjene fra Forbrukerombudet ift dette tema.

 

Undersøk din levering

 

Når du mottar varene dine må du så snart som mulig undersøke at alt er med og at alle varer er de samme som på din ordrebekreftelse. Er produktene skadet under transport eller har andre feil og mangler må du ta kontakt med oss så raskt som mulig, slik at vi kan rette på feilen.

 

Frakt og levering

 

I kassen velger du ønsket leveringsmetode. Vi har et fraktgebyr på 49 NOK. For bestillinger over 500 kroner er forsendelsen gratis.

Normalt pakkes lagerførte varer samme dag som bestillingen gjøres. Gjøres bestillingen på kveld/natt vil pakken pakkes neste virkedag. Når produktet har forlatt lageret, overføres fraktansvaret til speditøren som skal levere bestillingen innen fristen for den valgte fraktmetoden. Ved bestilling av varer som ikke er lagerført, vil samme vilkår naturligvis gjelde så fort varen kommer på lager.

I enkelte deler av Nord-Norge og enkelte øyer så må man forvente noe forlenget leveringstid. Vi leverer for øyeblikket ikke til Svalbard.

Kunden har alltid full 14 dagers angrerett, ved leveringsforsinkelser. Det kan noen ganger som gjør det umulig for oss å fullføre bestillingen, for eksempel hvis vår leverandør ikke kan oppfylle vår forpliktelse til oss. Dette kan være at produktet er utsolgt for sesongen, utgått fra produksjon eller trukket tilbake fra markedet.

 

Retur

 

En retur koster 79 NOK. Ta kontakt med kundeservice på [email protected], så sender de ut en returseddel til deg. Normalt registreres returer innen 14 dager etter mottakelse. For hjelpe raskt, send bestillingsnummeret ditt direkte til oss. Hvis du har flere spørsmål, kan du kontakte kundeservice.

Som kunde har du alltid 14 dagers angrerett, fra du mottar varen. Hos oss har du imidlertid en utvidet angrerett og du kan angre ditt kjøp i opptil ett år, fra du mottar varen. Noen produkter som f,eks, varer med utløpsdato, intimprodukter, hygieneprodukter og undertøy o.l. er unntatt for angrefrist. Skal disse returneres må forsegling være ubrutt.

Det er naturligvis et vilkår at produktet og emballasjen er i ubrukt og salgbar stand med lapper og etiketter fortsatt festet på produktene. Dersom varen som returneres ikke er i salgbar stand (med hel emballasje og alle lapper på) vil vi ta et gebyr tilsvarende varens verdireduksjon eller kostnaden med å skaffe dette igjen.

 

Tilbakebetaling

 

Når vi har mottatt og bekreftet innholdet i returpakken, refunderes kjøpssum for de aktuelle varene som er returnert. Evt. fraktkostnad krediteres ikke. Har du handlet med Klarna sine betalingsmetoder refunderer Klarna beløpet ihht deres gjeldende vilkår.

Ved tilbakebetaling der du har handlet med kort (VISA/Mastercard) kan det ta 2-5 arbeidsdager fra du har fått e-post fra oss om tilbakebetalingen, til du har penger tilbake på konto.

Ved tilbakebetaling av ordre som er betalt med Klarna Faktura eller Klarna Konto, mottar du som kunde en e-post fra Klarna med et tilbakebetalingsskjema. Der du fylle inn kontoopplysninger. Når dette er sendt inn kan det ta 1-2 uker til du mottar penger på din konto.

NB! Har du en ubetalt faktura på en ordre er det viktig at du selv ber Klarna om å flytt forfallsdato. Det gjør du på Klarna.no eller ved å ringe Klarna kundesupport på telefon 21 01 89 91. Faktura fra Klarna forfaller selv om du har returnert varene til oss, så lenge returen ikke er ferdig behandlet. Betal derfor faktura til dato og vi krediterer beløpet når alt er ferdig behandlet hos oss.

 

Reklamasjon

 

Når det gjelder klager så følger Babyland.no norsk lov og Forbrukerrådets retningslinjer. Ta kontakt med kundeservice på [email protected], de vil hjelpe deg med reklamasjonen din. Ved godkjent klage sender vi deg en ny vare.

Send oss feilbeskrivelse, bild/video av feilen, ordrenummer og eventuelt et serienummer.

Kontakt oss så snart som mulig etter at en feil er oppdaget. Reklamasjonsretten gjelder ikke hvis kunden forårsaket feilen.

 

Uavhentede pakker

 

Vi forbeholder oss retten til å belaste kostnadene ved uavhentet pakkemed et gebyr pålydende 250 NOK. Pakken ligger normalt hos utleveringsstedet i 14 dager før den returneres til oss. Husk at du trenger å få tilsendt en returlapp fra oss dersom du ønsker å sende noe i retur.

 

Copyright / opphavsrett

Alt innhold på dette nettstedet, for eksempel tekst, grafikk, logoer, bilder, lydklipp, digital nedlasting og annen programvare, tilhører Widforss eller våre leverandører og er beskyttet av norske og internasjonale lover om opphavsrett.

 

Pakker med mangler eller avvik

Hvis du har mottatt en vare med en feil eller avvik, har du krav på ny vare eller pengene tilbake. Kontakt kundeservice på e-post [email protected] og du vil få den hjelpen du trenger for å få tilsendt ny vare.